مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 13:302023-11-12فرهنگي

جشنواره شعر ابن حسام برگزار می شود 


 همزمان با هفته فرهنگی شهرستان خوسف و هفته کتابخوانی نشست هماهنگی برگزاری جشنواره شعر ابن حسام و مراسم محوری هفته کتابخوانی با حضور رییس جهاد دانشگاهی، - ایسنا/خراسان جنوبی  همزمان با هفته فرهنگی شهرستان خوسف و هفته کتابخوانی نشست هماهنگی برگزاری جشنواره شعر ابن حسام و مراسم محوری هفته کتابخوانی با حضور رییس جهاد دانشگاهی، فرماندار خوسف و مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در محل جهاددانشگاهی برگزار شد.

همزمان با هفته فرهنگی شهرستان خوسف و هفته کتابخوانی، امروز 21 آبان در نشست هماهنگی برگزاری جشنواره شعر ابن حسام و مراسم محوری هفته کتابخوانی با حضور رییس جهاد دانشگاهی، فرماندار خوسف و مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در محل جهاددانشگاهی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمدحسین سیدکاشی رییس جهاد دانشگاهی استان در این نشست سه جانبه به تشریح جشنواره علمی، فرهنگی، هنری و ادبی ابن حسام پرداخت و افزود: این جشنواره در قالب منطقه ای طراحی اما شرکت کنندگان جشنواره از استان های سراسر کشور هستند.

وی ادامه داد: در این جشنواره که 28 آبان در شهرستان خوسف برگزار می شود، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور و دکتر علیرضا قزوه شاعر معاصر از مهمانان ویژه جشنواره خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره شعر ابن حسام برگزار می شود 

جشنواره شعر ابن حسام برگزار می شود